• Mokykla 2022 metais dalyvauja tarptautinėje programoje DARNI MOKYKLA. Tai būdas mokyklos bendruomenei prisijungti prie globalių problemų sprendimo bei prisijungti prie pasaulinių tikslų vystymo;
• Programos formatas padeda įtraukti moksleivius į mokyklos planuojamas veiklas, tai yra patraukli ugdymo forma, kuri padeda ne tik formuoti sąmoningą moksleivio mąstymą, bet ir keičia jo vartojimo įpročius.
• Pasirinktos veikloms šios sritys:
Energija
Biologinė įvairovė
Darni ugdymo įstaigos bendruomenė
• Įgyvendinti šie projekto etapai:
Veikla | Laikas | Atsakingas | Rezultatas |
---|---|---|---|
Savanorystės skatinimo inicaityvos:
talkos Šilainių mikrorajone. |
04 mėn. | Julius Žeimys | Mokiniai ugdėsi dalykines, pažinimo, asmenines kompetencijas.
Mokiniai, dalyvaudami talkoje, būdami gryname lauke gerino savijautą. |
Tyrimas “ Mokyklos vidaus temperatūros stebėjimas klasėse” (1-4 klasių mokiniai). | 05 mėn. | Asta Žemgulytė | Mokiniai ugdėsi komunikavimo, iniciatyvumo ir kūrybingumo kompetencijas.
Moksleiviai stebėjo temperatūrą klasėse ir užrašė. Sužinojo kokia temperatūra pagal higienos normas turi būti klasėse. |
Pamokos lauko klasėje. | 04,05,06 mėn. | Jolanta Venčkauskienė | Mokiniai ugdė dalykines, pažinimo, kompetencijas.
Įkurtoje lauko klasėje šiltuoju metų laiku vykstančios pamokos labiau motyvavo mokinius; klasių mokytojai organizavo patirtinio mokymosi pamokas. |
Augalų, medžių stebėjimas, piešmas, lipdymas dailės pamokose (dailės, keramikos mokytojai) | 06 mėn. | Rima Jurelienė | Mokiniai ugdėsi dalykines ir pažintines kompetencijas
Stebėdami augmeniją, piešdami, lipdydami, mokėsi atskirti įvairias medžių rūšis. |